Van vindbaarheid tot conversie: we ontwikkelden een nieuwe website voor Snel Velgherstel
Snel Velgherstel repareert in haar werkplaats velgen voor grote dealerbedrijven waaronder A-Point, BMW Amsterdam, Louwman en Janssen van Kouwen. Eerder dit jaar kwam klopte de nieuwe eigenaar van Snel Velgherstel aan bij Anvy Digital voor de ontwikkeling van een nieuw online kanaal. De techniek achter de bestaande website was sterk verouderd en het beheer van de website daardoor niet gemakkelijk.
Binnen enkele weken ontwikkelden we een nieuwe marketingwebsite voor Snel Velgherstel. Deze website is primair gericht op conversie – het maken van een afspraak. Daarvoor maakte we o.a. een integratie met Calendly. Deze stelt consumenten in staat om direct een afspraak te maken met een specialist.
Om het beheer gemakkelijk te maken maakten we gebruik van WordPress als content management systeem (CMS). Dit CMS zorgt ervoor dat iedereen rondom Snel Velgherstel de website op ieder moment van de dag aan kan passen.
Maandelijkse werkzaamheden
Op maandelijkse basis ondersteunen we Snel Velgherstel met het verbeteren van de vindbaarheid. Dit doen we door adviesartikelen te publiceren op de website, gericht op SEO.