Terug naar projecten

Een premium website voor deze premium furniture outlet

The Outlet Factory in Cruquius verkoopt meubels van premium merken als Timothy Oulton, Eichholtz en Richmond Interiors met hoge kortingen. Het aanbod bestaat uit nieuwe meubels, showroommodellen en meubels met minimale beschadigingen. Altijd met fabrieksgarantie.

Om de bereikte marktpositie verder uit te breiden raakten we voor de zomer van 2020 in gesprek met oprichter Ralph over de ontwikkeling van een nieuwe website. Eentje die beter aan zou sluiten bij de beleving van de showroom.

Na een strategische fase van enkele weken zijn we aan de slag gegaan met de ontwikkeling van Wireframes en designs. Er werd besloten om te starten met de ontwikkeling van een zogenaamd Minimum Viable Product. Een minimum viable product is een product dat voldoet aan de minimale vereisten die nodig zijn, maar verder niets.

Eindresultaat

Klanten krijgen via de nieuwe website van TOF Stylecenter rechtstreeks toegang tot het dagelijks (meermaals) wisselende productaanbod van het bedrijf. Het geheel is ontwikkeld op basis van WordPress, aangevuld met Woocommerce. Woocommerce is de e-commerce oplossing die veel gebruikt wordt in combinatie met WordPress. Deze combinatie zorgt ervoor dat Ralph en zijn team gemakkelijk zelf de website kan onderhouden. Maar natuurlijk springen wij bij waar nodig.

Daarnaast is er actief gebruik gemaakt van Gutenberg, een relatief nieuwe uitbreiding op WordPress. Daarmee waren we in staat om relatief snel een optimale winkelwagen en afrekenmodule neer te zetten.