Internetbureau Lelystad

Komen jouw online marketing activiteiten ook niet van de grond? Anvy Digital, het internetbureau uit Lelystad, vergroot jouw kansen op online succes. Dat doen we door op hele pragmatische wijze aan de slag te gaan met de online marketing activiteiten van jouw organisatie. Het voordeel van een internetbureau uit Lelystad is dat we de lokale markt kennen, om de hoek zitten en ook lokale opdrachtgevers hebben waar we trots op zijn.

Stap 1: doelstellingen in kaart brengen

Samen met jouw team stellen we een online marketing profiel op. Waar liggen de bedrijfsdoelstellingen, welk type klanten past daarbij? Wat is de capaciteit van de organisatie op dit moment? Ook bespreken we wat jullie van ons verwachten. Als internetbureau in Lelystad kunnen wij het volledige proces uit handen nemen, maar een deel zelf doen kan vanzelfsprekend ook.

Stap 2: financiële mogelijkheden bespreken

We onderzoeken samen hoeveel geld jouw organisatie moet investeren in online marketing om te komen tot het gewenste resultaat. Dat doen we door uit te rekenen wat een lead gaat kosten, waarna we kunnen beredeneren hoeveel geld er moet worden geïnvesteerd aan de voorkant om de bedrijfsdoelstellingen te behalen.

Stap 3: de basis op orde

Alvorens we aan de slag gaan met online marketing experimenten maken we de basis van jouw online kanalen op orde. Dat doen we door te focussen op een aantal belangrijke aspecten, te weten: de website, analyse en tooling, verwerking van data en marketing automation.

Het voordeel van een internetbureau uit Lelystad daarbij is eenvoudig te duiden. We kunnen dit volledig voor uw organisatie in orde maken. En doordat we om de hoek zitten kunnen we elkaar zonder problemen even opzoeken voor uitleg of een overdracht. Scoren we overal een voldoende? Dan kunnen we door naar de volgende fase.

Stap 4: klein experimenteren

Dit is het moment waarop we onze waarde echt laten zien. We starten met het draaien van online marketing campagnes. Wij noemen dat experimenten. Deze online marketing experimenten bestaan uit: een aanname (bijv: “we bereiken onze doelgroep via LinkedIn”) en een proef (bijv. een advertentie op LinkedIn). Zo testen we op hele kleine schaal met tientallen euro’s budget of een campagne succesvol kan worden.

Stap 5: op- en doorschalen

Vertalen de experimenten uit eerdere stappen zich in online marketing- en bedrijfsmatig succes? Dan kunnen we opschalen. Dat begint naar een stap met enkele honderden euro’s per maand op per campagne. Bij een blijvend succes schalen we door tot in de oneindigheid. Doordat voor iedere euro die geïnvesteerd wordt er meer dan een euro terugkomt is dit bedrijfsmatig ook geen enkel probleem.

Stap 6: Andere methodieken

De veelzijdigheid van ons als internetbureau uit Lelystad komt nu naar voren toe. Nadat we succes hebben gehad met 1 online marketing kanaal, pakken we door met andere kanalen. Zo draaien we uiteindelijk campagnes op verschillende kanalen naast elkaar, dat één van de campagnes structureel geld kost.